Rabu, 17 April 2013



TESTIMONI DARI COSTUMER YANG TELAH MENCUBA GARAM MANDIAN AS-SYIFFA’ INI


1) Saya Ana Dari J.B saya mengamalkan mandian ini untuk kesihatan saya,sebelum ini saya  menghidapi kemurungan dan kadang kala saya cepat lupe,sudah byk saya berubat tetapi masih sama,Alhamdulillah kini saya ceria dan normal seperti biasa setelah mengamalkan mandian garam selama 3bln.




2) Saya Nurul dari Perak,saya ingin berkongsi kejayaan saya ,saya mengamalkan garam mandian assyiffa selama seminggu sahaja..Alhamdulillah niat dan hajat saya untuk mengembangkan bisnes butik saya tercapai,kini saya tambah pula dgn pakej photograph..



3) Saya Jefri dari Perak,saya dude anak 3,saya menghadapi mcm2 mslh kerana dalam umur yang muda saya terpaksa menguruskan 2org anak saya yg masih kecil tanpa ibu disisi,Alhamdulillah allah mempermudahkan urusan sy setiap hari,malah niat saya untuk mendapat jodoh yang baik kini muncul dlm hidup saya sehingga sy tidak tahu yang mana satu untuk dipilih yang terbaik dlm hidup saya..


4) Saya Noor dari perak,saya sudah 3thn kawin tapi belum ada rezeki untuk mendapat zuriat saya telah mengamalkan garam mandian as-syiffa untuk ikhtiar sahaja,tak sangka Allah telah memakburkan niat saya..Alhamdulillah..kini saya menanti kelahiran orang baru..
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan