Khamis, 11 April 2013


Pembeli yang BERJAYA mencuba garam mandian As syiffa’ 2013



Matlamat + Usaha yang keras + Doa = Kecemerlangan


Alhamdulillah..saya Berjaya mendapat peluang perkerjaan yang baik dengan gaji yang saya mohon..syukur Alhamdulillah..

Saya telah mencuba garam ini Alhamdulillah niat saya dimakburkan Allah mempermudahkan untuk saya mengajar anak murid mencapai kejayaan..alhamdulillah



Sentiasa berikir macamner nak jd jutawan..akhirnya berkat menggunakan garam ini perniagaan saya semakin maju dan bertambah rezeki saya..alhamdulillah..syukur kepada allah

Dulu org mengata saya andartu..alhamdulillah sejak saya amalkan mandian garam ini allah telah memakburkan niat saya untuk bertemu jodoh yang baik untuk saya..
Alhamdulillah..tahniah buat anda semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan