Jumaat, 28 Disember 2012

Mandian garam Assyifa'

       Disini saya ingin memperkenalkan  mandian garam Assyifa'..masih ramai yang tidak mengetahui rahsia disebalik kajaiban garam mandian ini..mengandungi aura yang luar biasa daripada biasa..

        Khasiat garam mandian Assifa'
Garam Bukit Himalaya yang telah diruqyahkan dan dibaca doa Assyifa',doa penyeri wajah serta diadunkan dengan wangian aroma untuk menaikkan seri wajah dan membesarkan aura juga dapat menampung masalah kebocoran aura .

KINI saya juga mengamalkannya sebagai pendinding diri saya supaya lebih berkeyakinan untuk terus maju,saya juga sudah berjaya mengubah nasib diri saya dari seorang pekerja bawahan sehingga la sekarang saya sudah mampu memiliki permis sendiri sebagai design engineer,rezeki saya semakin murah dan bertambah..kini saya tambah pula untuk berkongsi kemewahan kepada rakan-rakan sekalian..ini lah rahsianya..tanpa usaha kita tidak akan peroleh kejayaan.. sekiranya kawan-kawan ingin mencuba boleh hubungi saya di talian..

012-3954158 (Nazilah) watsupp: 018-5744257 

Dapatkan selagi stok masih ada..

(Harga sebenar rm30 tetapi kami membuat promosi sebotol RM27.00 (900grm) 22 x mandi

UNTUK MENDAPATKAN HARGA YANG LAGI MURAH SILA SMS /WATSAPP..
DENGAN HANYA RM27 ANDA AKAN MENDAPAT 50X GANDA PULANGAN KEUNTUGAN ANDA YANG SEBENAR..



Harga pos :RM8 (S/M)

Harga pos :RM15 (S/S)

Cara mandian yg disyariatkan:-


v  Bilasan terakhir berserta niat-niat sebut hendaklah jelas dgn hati yg bersungguh2
v  Niat blh sebut berapa banyak yg kita hendak tetapi sebutan hendaklah jelas dan terang di akhiri dgn selawat 3x
v  Waktu mandi yg disyariatkan (kt Cuma manusia biasa tetapi Allah SWT yg maha berkuase kt hanye mampu berdoa,usaha dan tawakal…
§  Waktu pagi (waktu subuh)
§  Waktu mlm sebelum masuk tidur)amalkan setiap hari dgn niat yg baik2 sahaja..
v               Garam mandian surah ini tidak boleh dikongsi pakai selain(suami,isteri,anak )utk ahli keluarga sahaja org luar kena asing.
v             Amalkan untuk kesihatan dalaman,luaran,jasmani dan emosi
v            Memberi ketenangan dan keyakinan diri  utk org yang menghadapi masalah (niat dan selawat 3x)
v            Mempermudahkan segala urusan seharian agar diberkati Allah SWT(niat dan selawat 3x)
v            Menghindar dari makhluk halus dan penginiayaan,penindasan (niat selawat dan selawat 3x)
v            Rezeki,menaikan seri wajah,jodoh,masalah anak degil,masalah rumah tangga,masalah keluarga,masalah kerja,perniagaan,masalah berhutang,
masalah kulit..(niat dan selawat 3x)
v             Garam hendaklah direndam dlm baldi sbyk 5 liter air suam dan kacau pada lawan arah jam disertakan niat dgn terang dan jelas kemudian   selawat dan sebut allahhuakbar 3x dlm hati dan angkat baldi siram sedikit demi sedikit keseluruh anggota badan..
Tidak perlu bilas dengan air biasa selepas mandi.. .INSYAALLAH.






7 ulasan:

  1. sila dapatkan dengan harga promosi dan borong..pembelian lebih 10 botol akan dapat harga borong yang lg murah..

    BalasPadam
  2. sila tel atau sms untuk maklumat lebih lanjut berkenaan harga borong garam mandian aura As-syifa'

    BalasPadam
  3. Semua ini adalah ikhtiar dan usaha kita yang maha kuasa adalah Allah Swt..oleh itu kita digalakkan untuk berusaha barulah boleh mencapai kejayaan..tanpa usaha dan ikhtiar serta doa kita tidak akan berjaya..

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah ramai costumer saya sudah berjaya dengan hajat mereka tapi semua ini adalah dengan keizinan Allah SWT..garam ini sudah diadun dengan bacaan doa Assyifa'..

    BalasPadam
  5. TESTIMONI DARI COSTUMER YANG TELAH MENCUBA G ARAM MANDIAN AS-SYIFFA’ INI

    Harap maklum gambar costumer tidak dapat disiarkan kerana masalah teknikal..blh lihat di halaman photo


    1)Saya rohani dari Melaka .Berkat kesungguhan dan amalkan garam mandian as-shiffa ni niat Alhamdulillah +ve bisnes saya makin maju dan bertambah yakin menguruskannya.Rezeki saya makin bertambah..Alhamdulillah


    2)Saya Ita dari Perak,saya mengamalkan garam mandian ini selama 3mggu,berkat usaha saya dapat dinaikkan gaji dan pangkat ..kerja saya dipermudahkan lg..


    3)Saya Asmah dari Perak,saya seorg pelajar kolej jururawat,sebelum nie saya takut dan tidak berminat dalam bidang ini,saya selalu lemah semangat ,Ibu saya suruh amalkan mandian garam ini.alhamdulillah kini saya tidak gugup lagi utk meneruskan kerjaya saya sebagai jururawat..


    4)Saya Ana Dari J.B saya mengamalkan mandian ini untuk kesihatan saya,sebelum ini saya menghidapi kemurungan dan kadang kala saya cepat lupe,sudah byk saya berubat tetapi masih sama,Alhamdulillah kini saya ceria dan normal seperti biasa setelah mengamalkan mandian garam selama 3bln.


    5)Saya Jefri dari Perak,saya dude anak 3,saya menghadapi mcm2 mslh kerana dalam umur yang muda saya terpaksa menguruskan 2org anak saya yg masih kecil tanpa ibu disisi,Alhamdulillah allah mempermudahkan urusan sy setiap hari,malah niat saya untuk mendapat jodoh yang baik kini muncul dlm hidup saya sehingga sy tidak tahu yang mana satu untuk dipilih yang terbaik dlm hidup saya..


    6)Saya Nurul dari Perak,saya ingin berkongsi kejayaan saya ,saya mengamalkan garam mandian assyiffa selama seminggu sahaja..Alhamdulillah niat dan hajat saya untuk mengembangkan bisnes butik saya tercapai,kini saya tambah pula dgn pakej photograph..


    7)Saya Noor dari perak,saya sudah 3thn kawin tapi belum ada rezeki untuk mendapat zuriat saya telah mengamalkan garam mandian as-syiffa untuk ikhtiar sahaja,tak sangka Allah telah memakburkan niat saya..Alhamdulillah..

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. Sekiranya berminat blh trs WhatsApp saya di 0185744257 nazz Aura Enterprise. .blog ni saya tidak sempat update..hrp maaf ats kesulitan ini..

    BalasPadam