Khamis, 26 Disember 2013

Kenali AURA warna setiap hari



1- Warna Putih melambangkan kesucian. Mulakan rutin harian kita dengan mengenakan pakaian berwarna putih pada hari ini kerana ia mampu mencetuskan idea dan merangsangkan semangat baru dalam diri kita. 

2-Warna Pink adalah warna yang melambangkan kasih sayang. Ianya sesuai digunakan pada hari selasa kerana ia adalah hari beremosi dan meluahkan perasaan sayang kepada keluarga mahupun rakan.

3-Warna Biru melambangkan penyembuhan. Ianya memberi kesan terhadap komunikasi yang mana dapat meningkatkan keyakinan dalaman untuk bercakap, berucap, berhujah dan sebagainya.

4-Warna Kuning menggambarkan keceriaan. Ianya tergolong dalam kategori warna yang penuh godaan, ceria, daring dan dikaitkan dengan warna seksual wanita.

5-Warna Hijam memberi keseimbangan dan melambangkan ketenangan jiwa serta kedamaian buat kita. Pemilihan warna hijau pada hari Jumaat mampu memberi sentuhan yang cukup baik buat si gadis lebih-lebih lagi di hari yang mulia.

6-Warna Merah memberi maksud keberanian dan kemewahan. Hari yang paling sesuai bersiar-siar dan beraktiviti seperti berjumpa rakan-rakan, saudara mara dan juga bersukan.

7-Warna Hitam adalah yang sesuai untuk beristirehat dan rehat minda dari sebarang urusan. Elakkan Menjalankan tugas yang membebankan pada hari ini malah luangkan masa bersama keluarga tercinta. Memandangkan hari Ahad mempunyai penyerakan zarah yang tidak stabil .











Tiada ulasan:

Catat Ulasan